dinsdag 29 oktober 2013

An old-fashioned circus

Tegenwoordig zie je alleen nog maar moderne circussen. Afgelopen weekend ben ik naar een echt ouderwets circus geweest bij mij in de buurt. Al vanaf jongs af aan ben ik helemaal weg van circussen. Met name de acts met dieren vind ik geweldig. Fantastisch om te zien wat ze zelfs koeien kunnen leren.

Ik was samen met mijn kleine neefje. Hij vond het ook geweldig. Hij keek zijn ogen uit bij de super spannende acrobaten act, hij lachte zich suf om de grappige clowns en was erg onder de indruk van de grote kamelen.

Opvallend vond ik niet alleen de grote kamelen en koeien. Wat erg veel indruk op mij heeft gemaakt is een stunt met een pony en een paar kleine poedelhondjes. Vaak hoor je mensen zeggen dat deze hondjes niet geleerd kan worden. De act bewees het tegendeel. De hondjes stonden op een platform waar de pony onderdoor liep. Bij ieder platform sprong er een hondje op de rug van de pony en het hondje dat al op de rug zat sprong er weer af. Echt geweldig om te zien. Daar moet heel wat trainingsuren ingezeten hebben.

Mijn neefje en ik hebben erg genoten! Een super leuk circus en geweldige artiesten en dieren.

Laatste voorstelling van circus Toni Boltini.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten