dinsdag 22 oktober 2013

Chocolade, lekker handig.



Iedereen houdt toch wel van een lekker stukje chocolade ,maar niet iedereen weet dat chocolade ook ontzettend handig kan zijn als het gaat om marketing. Een product waar menig man bij zweert is natuurlijk perfect voor marketing.

Zelf ben ik een kapperszaak begonnen en ben verzot op chocolade. Ik wilde iets aparts en nuttigs doen voor een boost voor mijn zaak, bij de heropening. Het idee van chocolade met mijn kappers logo erop vond ik geweldig en ben er meteen mee aan de slag gegaan. Het ontwerp en design heb ik meteen doorgegeven. 

Ik werd goed geholpen en Chocoparadijs heeft vooral een snelle levering, wat bij mij van groot belang was aangezien ik er op het laatste moment achter kwam dat er een fout in het logo zat van de geleverde chocolade. Ze hebben hun fout direct hersteld en een nieuwe lading opgestuurd waardoor mijn opening mét mijn eigen chocolade toch nog door kon gaan. Ik ben zo enthousiast geworden dat ik de chocolade standaard in mijn winkel heb liggen en ook de cadeautjes bij speciale gelegenheden voor mijn collega’s bestaan uit chocolade. 

Wat tevens erg belangrijk is, is dat er wordt gewerkt met chocolade voorzien van het Fairtrade logo. Ik vind het belangrijk dat mijn zaak eerlijke chocolade van goede kwaliteit heeft liggen. Als ondernemer kan je niet wegkijken van de oneerlijke kant van de wereld. 

Ik dacht niet dat ik ooit nog gekker van chocolade kon worden maar het is toch gebeurd, het is lekker en ook nog is handig.


                             Source: Chocolade

Geen opmerkingen:

Een reactie posten