vrijdag 25 oktober 2013

De lekkerste en eerlijkste chocoladeletter!



We gaan weer langzaam richting de feestdagen en de lekkernijen liggen al in de winkel! Pepernoten, speculaas, amandelstaven en natuurlijk het allerlekkerste, de chocoladeletter! 
 
De chocolade letter is al ruim een eeuw oud, en werd ontwikkeld aan het einde van de 19e eeuw. De geschiedenis van de chocoladeletter begint bij het maken van letters gemaakt uit brooddeeg en andere eetbare materialen. 

De afgelopen jaren is de chocoladeletter niet meer zomaar chocolade, maar wordt deze gemaakt met vele verschillende extra ingrediĆ«nten zoals; marsepein, praline en hazelnoot.  

Ik wilde mijn medewerkers met Sinterklaas een klein presentje geven. Ik wilde dit doen, door hen een persoonlijke (ieder zijn eigen voorletter) chocoladeletter te overhandigen met het logo van het bedrijf. Daarnaast wilde ik graag dat de chocolade Fair Trade was. Dit omdat ik het erg belangrijk vind, dat de handelaren eerlijk behandeld worden. 

Na wat zoekwerk ben ik bij Choco-paradijs terecht gekomen. Zij verkopen Fair Trade chocolade letters en zorgen ervoor dat het logo van het bedrijf op de chocoladeletter gevestigd wordt. Choco-paradijs is de ideale producent van chocoladeartikelen, naast chocoladeletter beschikken zij over een zeer groot assortiment aan chocoladeproducten. 



                                        Source: chocoladeletter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten