donderdag 24 oktober 2013

The best location for your event

Onderlaatst had ik een belangrijk congres binnen mijn branche waar ik voor was uitgenodigd. Netwerken is als dierenarts erg belangrijk. Daarom heb ik de uitnodiging direct aangenomen. Het congres vond plaats in Het Spaansche Hof in Den Haag. Werkelijk een prachtige locatie midden in het oude centrum.

Ondanks de ligging is deze locatie zowel per auto als per openbaar vervoer uitstekend te bereiken. Eenmaal in het gebouw zelf zie je overal elementen terug van de vele jaren geschiedenis die in dit gebouw zitten. Zo werd het al in 1469 gebouwd en 1677 verbouwd tot wat het nu is: een prachtige locatie. Er zijn diverse ruimtes met ieder een eigen en unieke sfeer. Daarnaast is Het Spaansche Hof ook nog eens erg groot: er kunnen wel 300 personen in terecht.

Het congres zelf was erg interessant en de mooie locatie maakte het eigenlijk compleet. Het heeft een echte indruk op me gemaakt. Thuis ben ik nog verder gaan zoeken op internet om meer te weten te komen over deze prachtige locatie in Den Haag. Voor iedereen die een congres of ander evenement organiseert echt een aanrader. Ook de catering, verzorgd door een cateringbedrijf die Het Spaansche Hof ook exploiteert, was erg goed geregeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten