dinsdag 30 juli 2013

Catering Amsterdam, Utrecht en Den Haag: Tips


Laatst vertelde ik in mijn blog dat een vriendin van mij een bedrijfsfeest had georganiseerd. Zij had hierbij de hulp van een cateringbedrijf ingeschakeld. Omdat ik zelf bezig ben met het openen van mijn eigen praktijk en hiervoor ook een groot feest wil gaan organiseren ben ik me eens in catering gaan verdiepen. Zo kwam ik een cateringbedrijf in Amsterdam, Utrecht en Den Haag tegen. Een hele leuke tip voor mensen die op zoek zijn naar een cateringbedrijf in die regio’s.

Catering Den Haag

Voor catering in Den Haag kwam ik het bedrijf Taat & De Regt tegen. Een cateringbedrijf met veel ervaring en hele goede recensies. Naast het verzorgen van de catering wat betreft eten en drinken, zorgen zij ook voor de inrichting, decoratie en techniek. Ook kunnen zij zorgen voor een mooie, passende locatie. Voorbeelden van hun locaties zijn De Nieuwe Kerk en Het Spaansche Hof. Twee absolute toplocaties! 

Catering Amsterdam
Voor een cateringbedrijf in de regio Amsterdam moet u bij Verhaaf Party Catering zijn. Ik heb wat research gedaan en zij staan heel goed aangeschreven wat betreft catering Amsterdam. Ook zij hebben hele mooie locaties in Amsterdam en originele, feestelijke hapjes. Ook hebben zij op hun website een aantal hele leuke gerechten voor als je zelf het eten en drinken voor je evenement wilt verzorgen en hebben ze een eigen restaurant in Amsterdam. Ook dit restaurant, Zouthaven genaamd, staat heel goed aangeschreven.


Catering Utrecht

Dan nog een laatste tip voor mensen die op zoek zijn naar catering in Utrecht. Ik zou naar Creative Catering gaan! Het bedrijf staat voor compleet, verzorgd en stijlvol en dat is te zien aan de gerechten, maar ook aan de positieve berichten. Mijn vriendin waar ik over vertelde heeft door dit bedrijf de catering laten verzorgen. Ook zij verzorgen de decoratie en inrichting en hebben verschillende locaties voor een evenement.


Ik hoop dat ik jullie zo een aantal handige tips heb gegeven van goede cateringbedrijven in verschillende regio’s. Als jullie nog aanvullingen hebben hoor ik het graag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten