dinsdag 20 augustus 2013

A present for a friend

Ik heb zojuist online een hele gave motortas gekocht voor een vriend van mij. Hij zoekt al jaren een motortas voor zijn Harley Davidson motor. Ik liep er net toevallig tegenaan en kon het niet laten er één te bestellen. Zelf heb ik ook mijn motorrijbewijs maar een tijdje terug heb ik mijn motor verkocht. Eigenlijk reed ik er heel erg weinig op dus ik vond het ook zonde om mijn motor dan te houden. Ik ben er op het moment gewoon te druk voor.

Een vriend van mij rijdt nog wel erg vaak op zijn motor en is helemaal gek van een bepaalde soort motortas. Hij heeft zo’n tas een tijdje terug bij iemand op de motor gezien maar heeft die tas nog nooit kunnen vinden. Mijn vriend is helemaal Harley Davidson gek en heeft dus ook een Harley Davidson motor. Gelukkig heb ik er zelf ook verstand van en heb ik de motortas kunnen kopen. Als ik niet had geweten hoe het zat met breedtes en dergelijke had ik dat niet kunnen doen.

Ik hoop dat de motortas morgen binnen is. Morgenavond zouden we samen een hapje gaan eten dus dan kan ik de motortas gelijk als cadeautje aan heb geven! Ik ben super benieuwd naar zijn reactie!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten