donderdag 15 augustus 2013

Prevent a clogged toilet.. It smells horrible!

Gisteren had ik een verstopte wc. De stank die daarvan af komt is niet normaal. Toen ik thuis kwam uit mijn werk rook ik het al. Ik ging kijken en wat blijkt.. het stinkt niet alleen het ziet er ook nog eens super vies uit. Ik heb maar één wc in mijn huis dus het is wel belangrijk dat ik die gewoon kan gebruiken.

Ik zocht op internet naar een loodgieter die mij zou kunnen helpen. Ik kwam uit bij een bedrijf met een 24-uurs service. Ideaal voor mensen die gewoon werken. Het waren hele aardige mensen en ze konden me de zelfde avond nog helpen met mijn verstopte wc. Het probleem was gelukkig zo opgelost. Ik heb er zelf geen verstand van dus zelf proberen een verstopte wc op te lossen heeft voor mij geen zin.

Daarnaast gaven ze me nog een aantal tips mee om een verstopte wc te voorkomen. Deze tips zijn voor iedereen erg nuttig dus ik wil ze graag met jullie delen: Spoel geen vochtige toilet doekjes door de wc. Op de verpakking van deze doekjes staat vaak dat ze gewoon door het toilet gespoeld kunnen worden. Dit is dus niet zo en het leidt juist tot een verstopte wc.

Ik hoop jullie zo ook een handige tip mee te geven! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten