dinsdag 27 augustus 2013

Bruiloft in Den Haag

Gisteren had ik een bruiloft van vrienden van mij uit Den Haag. Ze trouwden op één van de mooiste locaties die ik ooit heb gezien: De Nieuwe Kerk in Den Haag. De hele bruiloft, sfeer en locatie paste perfect bij het bruidspaar. Dat maakte de bruiloft zo compleet.

De Nieuwe Kerk

De Nieuwe Kerk is opgericht in 1656 en is één van de oudste gebouwen in heel Den Haag. Tegenwoordig wordt de kerk gebruikt als evenementenlocatie. De Nieuwe Kerk is de kenmerken aan de volgende waarden:

·         Veelzijdig
·         Vernieuwend
·         Vertrouwd
·         Ligt in een bestuurlijk hart
·         Veilig
·         Besloten

Deze kenmerken zijn ook duidelijk terug te vinden als je door De Nieuwe Kerk loopt. De bruiloft was werkelijk prachtig en het feest daarna passend bij het bruidspaar en onvergetelijk.

Huwelijksarrangementen

Als u in De Nieuwe Kerk in Den Haag wilt trouwen zijn er verschillende huwelijksarrangementen beschikbaar. Zo is het niet alleen mogelijk om de trouwplechtigheid in De Nieuwe Kerk te houden, maar ook de felicitaties, receptie en een diner of feestavond.

Voor het bruidspaar was het een perfecte dag die ze nooit zullen vergeten. Ik weet zeker dat er nog vaak zal worden terug gedacht aan hun bruiloft! Ik wens ze heel veel geluk samen!

Hieronder nog een mooie foto van De Nieuwe Kerk. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten