woensdag 21 augustus 2013

Infographic: 3 tips om een verstopte wc te voorkomen!

Vorige week was mijn wc verstopt. Van de loodgieter die langs kwam kreeg ik een paar goede en bruikbare tips om dit voor in de toekomst te voorkomen. Deze tips wil ik graag met jullie delen. Het leek me leuk om dit op een bijzondere manier te doen. Daarom heb ik speciaal voor jullie een infographic gemaakt.

In de infographic zijn tips te vinden om een verstopte wc te voorkomen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! 


3 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat ze dit gewoon bij de supermarkten mogen neerhangen! Dan zou het heel wat verstoppingen schelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great Blog!

    Een verstopt riool kan voor veel overlast zorgen. Een leiding raakt regelmatig verstopt doordat er water in de riolering blijft staan. Dit is vaak een teken van het verkeerd aanleggen of het verzakken als gevolg van veel regen van de leiding. Na tijden van droogte kan er ook een verstopping plaatsvinden. Wortels van planten en bomen zoeken naar de dichtstbijzijnde bron van vocht, in dit geval de rioleren. Bel de loodgieter op 076-2059260 voor wc verstopt Breda

    for more: http://erkendeloodgieterbreda.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig artikel! geweldige inhoud moet gedeeld worden! :)

    BeantwoordenVerwijderen