dinsdag 6 augustus 2013

Koffiebonen kopen bij Bobplaza

Afgelopen weekend heb ik een nieuw koffieapparaat gekocht. Het koffieapparaat werkt met koffiebonen. Ik heb in de winkel een kop koffie kunnen proeven en het was werkelijk heerlijk. Ik was meteen verkocht en kocht het apparaat. Eenmaal thuis had ik koffiebonen van het huismerk van de supermarkt bij ons in de buurt gekocht. Ik nam mijn kop koffie, maar die was werkelijk niet te drinken.

Ik ben op internet gaan zoeken en kwam erachter dat er vele soorten koffiebonen zijn. Natuurlijk zit daar net als bij gemalen koffie heel veel verschil in. Ik had helemaal niet opgelet! Ik kwam uit op een webshop waar koffie bonen vele malen goedkoper zijn dan in de winkel. Dit zijn de koffiebonen van de échte, grote merken. Ik heb eens rondgekeken en wil hier graag mijn koffiebonen gaan bestellen.

Ik heb alleen één klein probleempje. Ik hou van koffie en ik zou niet weten wat ik zonder koffie moet, maar aangezien ik helemaal nieuw ben met koffiebonen heb ik geen flauw idee welke koffiebonen ik moet kopen. Heeft iemand misschien wat tips voor mij zodat ik de lekkerste koffiebonen kan kopen die er zijn en volop kan genieten van mijn nieuwe koffiebonenapparaat?

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten