maandag 19 augustus 2013

Vakantie Perugia is geboekt!

Vandaag heb ik mijn vakantie naar Perugia geboekt! Ik kan niet wachten.. een tijdje terug ben ik al naar Cortona op vakantie geweest en nu is Perugia aan de beurt! Ik hou van de Italiaanse sfeer, cultuur en gewoontes. Eigenlijk spreekt alles aan Italië me aan. Ik heb een mooi huisje geboekt met een prachtig uitzicht over de natuur!

Het wordt een vakantie uitje met een grote vriendinnengroep. We hebben allemaal dezelfde interesses en houden allemaal van een cultureel tripje. Gelukkig kwamen we dit grote vakantiehuis tegen waar we met z’n alle kunnen slapen. We willen veel zien tijdens onze vakantie en genieten van heerlijk Italiaans eten zoals pasta, pizza en risotto! We gaan met 3 auto’s dus we gaan al twee dagen van te voren rijden en hebben een overnachting onderweg geboekt. Het is tenslotte vakantie dus het moet wel een beetje relaxed zijn allemaal.

We zijn nu druk bezig met het maken van een planning van wat we allemaal willen zien die week. Mocht er iemand tips hebben voor leuke bezienswaardigheden in Perugia of in de buurt van Perugia laat het ons weten! Alle ideeën zijn welkom! Van de website waar we ons huisje hebben geboekt weten we al dat er veel wijngaarden en olijfboomgaarden in de buurt zijn!

Vakantiehuis Perugia - Le Case

Geen opmerkingen:

Een reactie posten