woensdag 14 augustus 2013

Mijn nieuwe zolderkamer

Na mijn tuin dacht ik dat mijn huis er ook maar aan moest geloven, ik ben toe aan wat nieuws. De zolder van mijn huis is compleet verouderd. Ik zou graag dakramen erin willen en uiteindelijk mijn slaapkamer op mijn toch wel ruime zolderkamer maken. Ik zie het al helemaal voor me. Na een tijdje gespaard te hebben is het dan eindelijk gelukt! Mijn zolderverdieping is compleet gerenoveerd en ik slaap op de zolder!

Dit geeft mij niet alleen een ruimere slaapkamer, maar ook in de rest van mijn huis heb ik meer ruimte. Ik wil nu graag op den duur een grotere badkamer maken op de bovenverdieping en een soort kantoorruimte creëren. Langzaam maar zeker wordt het wat!

Ik kan slapen op mijn zolderkamer maar wil wel graag een nieuwe inrichting. Ik twijfel alleen heel erg over de kleur. Aan de ene kant zou ik gebruik willen maken van felle, opvallende kleuren. Aan de andere kant lijken wat rustigere pasteltinten mij ook wel wat. Ik hoop dat er iemand is die mij hierover kan adviseren, want ik ben daar zelf niet zo in thuis. Ik hou van een wat klassiekere stijl.

Iemand enig idee wat de kleuren van het moment zijn? Of leuke ideeën voor de inrichting? Hieronder wat foto's van mijn verbouwing. 


De dakramen zitten erin!

 
Aan de andere zijde een dakkapel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten