donderdag 8 augustus 2013

High tea Haarlem

Laatst zag ik op Google+ een bericht van iemand voorbij komen die een high tea had gedaan in Haarlem met vriendinnen. Dit is iets wat al heel lang op mijn lijstje staat om te doen met vriendinnen. Ik heb het voorgesteld en we zijn meteen erheen gegaan. We hebben genoten van heerlijke thee met hapjes en natuurlijk lekker bij gekletst.

In dit blog 4 punten die Hofje Zonder Zorgen zo bijzonder maken.

De sfeer
Bij Hofje Zonder Zorgen hangt een hele gezellige, knusse sfeer. Dit geeft de high tea of lunch iets extra’s.

De locatie
De locatie van Hofje Zonder Zorgen is helemaal super. Gelegen in het centrum van Haarlem en in een gezellige straat/plein waar veel mensen langs komen lopen.

De thee
Hofje Zonder Zorgen heeft een hele bijzondere thee. Het is heel moeilijk te omschrijven, maar de thee heeft iets aparts en unieks. Zeker een punt waarom ik terug zou komen.

De taart
Hofje Zonder Zorgen heeft heerlijke gebakjes en hapjes voor bij de thee. Veel lekkerder dan als je een taart bij de bakker koopt. Je proeft het zelfgemaakte. Ik had er laatst al een foto van geplaatst op mijn profiel maar hierbij nog een foto.

Als iemand nog meer leuke adresjes weet voor een high tea.. Aanvullingen zijn welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten