woensdag 11 september 2013

Afraid for the dentist

Al vanaf dat ik een klein kind ben, ben ik bang voor de tandarts. Dit maakt dat ik ieder half jaar weer volledig gespannen de auto in stap voor een tandartscontrole. Met een beetje pech heb ik ook nog eens een gaatje en moet ik vaker terug komen. Tegenwoordig heb ik hier een oplossing voor: de angst tandarts.

Bij de angst tandarts ga ik voor ‘grote’  behandelingen onder narcose. Dit scheelt mij een heleboel stress en voor de tandarts is het ook nog eens veel makkelijker om zijn werk te doen. Ik ga altijd onder lichte narcose. Zo ben je ook snel weer bij.

De eerste keer dat ik dit geprobeerd heb was bij TCN: tandheelkundig centrum nederland. Ik ben erg tevreden over hun werkzaamheden. Allereerst hebben ze hele goede en deskundige angst tandartsen. Ze begrijpen je echt en luisteren naar je. Ik ben erg tevreden over hoe ze bij Tandheelkundig Centrum Nederland te werk gaan. Ook de prijs valt nog reusachtig mee. Vanaf 1 februari 2013 is de prijs zelfs verlaagd. Voorheen betaalde je 500 euro voor een narcose, tegenwoordig nog maar 300 euro per uur. Ik zeg een hele leuke bijkomstigheid.

Ik ben erg tevreden over de angst tandarts en merk in mijn omgeving dat er nog maar weinig mensen zijn die hiervan afweten. Via mijn blog wil ik mensen wijzen op het gemak ervan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten