dinsdag 24 september 2013

Amazing experience with elephants!

Al vanaf jongs af aan ben ik erg geïnteresseerd in dieren. Toen ik klein was namen mijn ouders me al mee naar de dierentuin en het circus. Ik ben altijd erg onder de indruk van wat dieren allemaal niet kunnen. Niet voor niets heb ik er mijn beroep van gemaakt en ben ik dierenarts geworden.

Onderlaatst ben ik weer een keer naar een circus geweest. Het blijft erg indrukwekkend. Ik had een bedrijfsfeest van een partner van mij. Het feest vond plaats in een circustent waar ook verschillende circus artiesten en dieren optraden. Heel mooi om te zien dat er zoveel liefde is tussen de dieren en de artiesten. Je ziet aan de manier waarop zij met de dieren omgaan dat de dieren echt alles voor hun betekenen.

Naderhand was er ook de mogelijkheid om de dieren van dichtbij te bekijken. Je zou zeggen dat olifanten, kamelen, tijgers en krokodillen onder wilde dieren vallen. Erg mooi om te zien dat de dieren uit het circus helemaal tam zijn en het goed vinden dat er allemaal mensen naar ze kijken. Olifanten heb ik altijd al hele indrukwekkende dieren gevonden. Ik heb hier de mogelijkheid gehad om de olifanten aan te raken. Echt een hele bijzondere en unieke ervaring!


Source: circus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten