maandag 9 september 2013

Een tijdje terug heb ik voor het eerst haar verzorgingsproducten bereid met verse paardenmelk geprobeerd. Dit beviel toen zo ontzettend goed dat ik nog meer producten met verse paardenmelk heb geprobeerd en wat blijkt: echt een wondermiddel!

Bij Paerdenkragt.nl vindt je de volgende producten:
  • Spiergel
  • Herstellende creme
  • Bodymilk
  • Shampoo
  • Bad & Douche
  • Handzeep

Ik heb nu alle producten geprobeerd en ben heel erg tevreden. Spierpijn gaat randsnel weg met de spiergel. Ik heb nog nooit zulke zachte handen gehad door de handzeep en ook mijn huid ziet er super goed uit. Daarnaast gebruik ik ook nog steeds de shampoo en ik krijg alleen maar complimentjes over mijn mooie glimmende haar vol volume. Ik kan iedereen dus verzorgingsproducten met paardenmelk aanraden.

Belangrijk om te weten waar paardenmelk nog meer goed voor kan zijn. Paardenmelk wordt vaak gebruikt als vervanging van koeienmelk, bijvoorbeeld wanneer mensen allergisch zijn voor koeienmelk. Daarnaast is het ook goed voor de algehele gezondheid. Enkele voorbeelden:
  • Het is goed voor de darmflora
  • Het is goed voor de stofwisseling
  • Het werkt weerstand verhogend
  • Het bevat een hoog ijzergehalte
  • Het bevat veel vitamine C


Nu ik heb gezien wat het positieve effect is van paardenmelk in verzorgingsproducten zit ik er ook sterk aan te denken om de koeienmelk die ik iedere ochtend drink te vervangen door paardenmelk. Iemand die dat al heeft gedaan?

Paardenmelk
Source: paardenmelk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten