maandag 2 september 2013

Bags for my own company

Ik ben al een tijdje druk bezig met het opzetten van mijn eigen dierenartspraktijk. Stapje voor stapje komt het steeds dichterbij en ik ben al aan het nadenken in de kleine details. Zo wees een vriendin mij erop dat ik draagtassen moest gaan bestellen. Draagtassen heeft eigenlijk elke winkel nodig maar kunnen ook heel handig zijn voor een dierenartspraktijk. Ook in verband met de marketing. In Utrecht zijn namelijk al veel dierenartspraktijken dus hoe meer ‘reclame’ hoe beter.

Keurmerk

Ik ben gaan zoeken naar draagtassen en kwam erachter dat er draagtassen zijn in verschillende soorten, maten en materialen. Hierbij moet je goed nadenken wat je wil uitstralen als bedrijf of in mijn geval dierenartspraktijk. Ik vind het belangrijk dat ik als dierenliefhebber en natuurliefhebber ook dier- en milieuvriendelijke draagtassen mee geef aan mijn klanten.

Zo ben ik uitgekomen op draagtassen met het keurmerk FSC en PEFC. Op het moment dat ik voor deze draagtassen kies heb ik nog steeds een ruim assortiment aan keuze voor een draagtas, maar straal ik daarnaast ook iets uit naar mijn klanten. Dat is precies wat ik zoek. Daarnaast zijn de draagtassen ook nog in verschillende kleuren en maten te verkrijgen en is het mogelijk om de draagtassen te laten bedrukken. Ik ben nog bezig met het ontwerp van een logo, dus het bestellen en laten bedrukken van draagtassen zal nog even op zich laten wachten!

Nog wat extra informatie over het FSC en PEFC keurmerk. FSC en PEFC zijn keurmerk organisaties die er voor zorgen dat de papierindustrie uit goed beheerde bossen komt en niet uit illegaal gekapte bossen. Dit spreekt mij zeker aan en ik ga zeker voor een draagtas met keurmerk.


Source: draagtassen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten