woensdag 18 september 2013

Great dinner at my house

Aankomend weekend organiseer ik een gezellig etentje voor vrienden. Ik vind het super leuk om dingen te organiseren en ook om te koken, dus ik heb er helemaal zin in. Het etentje is gewoon bij mij thuis. Om de boel wat op te leuke heb ik een heleboel leuke, maar vrolijke herfstdecoratie gekocht. De avond ziet er als volgt uit.

Vanaf 16.00 uur is iedereen uitgenodigd. Er staat dan een gezellig drankje voor iedereen klaar en allemaal lekkere, kleine hapjes die niet teveel vullen. Zo kan iedereen gezellig binnenkomen en zit de sfeer er meteen in.

Als voorgerecht heb ik een heerlijke salade in gedachten. Het wordt een salade met warme geitenkaas en pijnboompitten. De salade moet niet te groot worden, omdat iedereen nog genoeg ruimte moet hebben voor de volgende gangen. Na het voorgerecht komt het hoofdgerecht. Natuurlijk heb ik voor iedere gang een andere, bijpassende soort wijn. Als hoofdgerecht heb ik een heerlijk hertenbiefstuk in gedachten. Ik moet even goed kijken hoe ik dit ga organiseren, omdat ik wel alles zelf wil koken. Ik sluit het diner af met een heerlijk dessert: een chocolade taart. Ik ben dol op taarten maken en heb hiermee de afgelopen maanden flink geoefend. Het toetje wordt dus sowieso een groot succes.

Vervolgens heb ik heerlijke koffiebonen gekocht om de avond af te sluiten. Met deze koffiebonen ga ik heerlijke koffie zetten! Ik heb ze uitgezocht bij Bobplaza en heb gekozen voor het merk Geels.

Geels - Espresso Milano 6kg


Geen opmerkingen:

Een reactie posten