zondag 8 september 2013

De perfecte huwelijksreis

Een paar weken terug had ik een bruiloft van vrienden van mij. Na hun perfecte bruiloft in De Nieuwe Kerk in Den Haag en geslaagd feest zijn zij op huwelijksreis gegaan. Ze gingen naar Indonesië: een prachtig land vol cultuur! Dit weekend zijn ze weer terug gekomen en ik heb alle foto’s en video’s al kunnen zien.

Wat is Indonesië een prachtig land. De cultuur is prachtig, heel anders dan hier in Nederland. Ze hebben prachtig weer gehad en er zijn hele mooie witte stranden. Echt heel erg romantisch! Daarnaast hebben ze prachtige meren, vulkanen, tempels en rijstvelden gezien. Ook hebben ze genoten van heerlijke Indonesische massages. Kortom helemaal tot rust komen en puur genieten.


Over een tijdje wil ik zelf ook een mooie reis maken. Nu ik alle foto’s en filmpjes heb gezien van mijn vrienden ben ik ervan overtuigd dat ik mijn reis naar Indonesië wil maken. Met name Bali spreekt me heel erg aan. De cultuur, de witte stranden, alles vind ik mooi! Ik ben zo enthousiast geworden dat ik gelijk ben gaan zoeken naar een mooie periode en een goed hotel. Ik denk dat het uiteindelijk volgend jaar zomer gaat worden! Ik heb er nu al zoveel zin in! Iemand ooit in Indonesië geweest?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten