woensdag 4 september 2013

De zoektocht naar goede, lekkere koffiebonen

Onlangs heb ik bij Bobplaza nieuwe koffiebonen gekocht. Echt een ideaal systeem! Bijna iedereen drinkt koffie en persoonlijk vind ik koffie en koffiebonen altijd nog erg prijzig. Daarnaast kan je in de supermarkt vaak niet alle soorten koffiebonen vinden. Ik heb nu de oplossing gevonden: koffiebonen online kopen!

Vorige week heb ik het voor het eerst geprobeerd en ik ben razend enthousiast. Je vindt er eenvoudig alle merken en allerlei soorten koffie: koffiebonen, gemalen koffie, capsules en ga zo maar door. Daarnaast vind je er ook allerlei apparatuur en accessoires. Met name de accessoires zijn super leuk om te sparen, maar ook om als cadeautje te geven aan anderen.

Ik heb zelf een Bosch koffieapparaat en ben daar erg blij mee. Ik heb er nog geen problemen mee gehad. Ik ben wel een tijdje aan het zoeken geweest naar lekkere en goede koffiebonen. Aan de ene kant een hele investering, aan de andere kant wel een leuk proces. Elke keer als ik een kopje koffie zette was ik benieuwd naar de geur en de smaak. Uiteindelijk heb ik mijn favoriet gevonden: de koffiebonen van Illy.

Het grote voordeel van je koffie bij een webshop bestellen: vandaag besteld is morgen al in huis! Je hoeft dus niet naar de winkel toe, maar kan lekker thuisblijven. Daarnaast is je bestelling er de volgende dag al! Geweldige service! Bij ons thuis bestellen we tegenwoordig alle koffie online!

Illy - Bonen normaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten