woensdag 4 september 2013

Een kinderwagen voor mijn neefje

Zoals ik een tijdje terug vertelde word ik tante! Mijn zus is inmiddels een paar maanden zwanger en het werd hoog tijd om een kinderwagen uit te zoeken. Omdat haar man in het buitenland is voor zaken vroeg ze of ik samen met haar wou gaan kijken.

We zijn naar een fantastische babywinkel in Hoorn geweest. Echt wat ze daar allemaal niet hebben, ongelofelijk! Keuze uit duizenden kinderwagens. Het was een hele klus, maar het is gelukt. De keuze is gevallen op een Bugaboo kinderwagen. Mijn zus is er helemaal gelukkig mee. Voor de zekerheid wacht ze wel even met bestellen totdat haar man terug is. Zo leuk om te zien hoe ze alles samen regelen voor de kleine.

Natuurlijk kon ik het niet laten om de kleine alvast te verwennen met een paar knuffels en kleertjes. Samen met mijn zus heb ik een paar leuke cadeautjes uitgezocht, ook voor de inrichting van de kinderkamer. Ik kijk nog steeds elke dag uit naar de dag dat ik tante wordt! Over een paar maanden is het al zover!


Ik weet in ieder geval al heel veel over babyspullen op deze manier. Mocht er iemand nog tips voor mijn zus hebben: alle tips zijn welkom!

Source: bugaboo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten